Dvacet let práce v médiích mě donutilo přemýšlet o tom, jak se tvoří názory, vkus a přístup lidí k informacím. Poznala jsem cesty, jak lidi rychle pobavit, jak jim podprahově vtisknout představu či emoci. Vím, jak diváky i posluchače ovlivňuje hlas, ticho, úsměv, zamračení, gesto i úhel pohledu kamery. Jak silný vliv na naše emoce a tedy i tvorbu názoru má zvuk a světlo. Své poznatky přináším v tomto semináři.
Seminář je určen všem, kteří si chtějí ověřit, zda jejich názor je skutečně vytvořen jimi samými. Zvlášť pak pro manažery a zaměstnance, kteří potřebují poznat strategii tvorby názoru.
Všem, kdo se chtějí orientovat ve vlivech, které na nás tlačí a vnucují nám ideje a postupy, o kterých často ani neuvažujeme a jen je nevědomě přijímáme.
Náš vlastní názor je to, co nás charakterizuje, spoluvytváří náš vnější obraz, je zrcadlem naší osobnosti.
Ale je skutečně náš?
Kde se berou tak zvané vlastní názory?
Co, kdo a kdy je tvoří?
Poznejme vnější (manipulující) a vnitřní (skutečně naše) cesty k vlastnímu názoru.